Üdvözöllek az oldalamon!

A kulcs a
szeretet frekvencia

2013. január 10., csütörtök

agykontrollal lottónyeremény

Az álmok valóra válnak!


  Megszereztem a hiteles Lottónyertes sztoriját.

Meginterjúvoltam Cs. Ágit, aki agykontrollos programozással az egyik szerencsejátékon megnyerte a főnyereményt, sok millió forintot.
– Ági! Hogy sikerült elérned ezt a célodat?
– Úgy, hogy nagyon meg voltam szorulva, és nagyon kellett hinnem abban, hogy nyerek, mert ez tűnt az egyedüli kiútnak a nehéz helyzetemből.
– Tehát izzó vágy élt benned a pénzhez jutás iránt. A vágy ereje ezek szerint kulcsfontosságú volt a sikeredben. Annyira padlón voltál?
– Nagyon. Úgy nézett ki, hogy még a lakás is elmegy a fejünk fölül. Két gyerekkel ott álltam egyedül, és muszáj volt valahonnan pénzhez jutnom. Nem láttam más kiutat ahhoz, hogy hirtelen pénzhez jussak, mint hogy nyerek. Ezért ezt programoztam magamnak.
– Konkrétan hogyan programoztad?
– Mindennap ezzel a gondolattal keltem és feküdtem. Minden gondolatomban a pénznyeremény, a pénzhez jutás szerepelt. Képi programozás is volt, de főleg a Gazdagság című kazettát hallgattam. Már ott tartottam, hogy este is beraktam a magnóba, és azon aludtam el, meg reggel azzal ébredtem. A meditációim elején pedig a következő pozitív állításokat mondtam mindig: „Én, Cs. Ágnes megérdemlem, hogy gazdag, szerencsés, egészséges és boldog legyek, és ez most meg is valósul számomra. Te, Cs. Ágnes megérdemled, hogy gazdag, szerencsés, egészséges és boldog legyél, és ez most meg is valósul számodra. Cs. Ágnes megérdemli, hogy gazdag, szerencsés, egészséges és boldog legyen, és ez most meg is valósul számára.” Még munkába menet is ezt mondogattam, úgy módosítva a szöveget, hogy „Én, Cs. Ágnes megérdemlem, hogy szerencsejátékon nagy nyereményem legyen, amiből az adósságaimat kifizethetem, és ez most meg is valósul számomra.” Egyes szám második és harmadik személyben is elmondtam. Egy könyvből merítettem ezt az ötletet. Az agyunk így jobban elhiszi. Olyan, mintha más is bizonygatná nekem, hogy ez igaz, hogy ez így fog történni.
– Ezt szinte imamalomként mondogattad, szajkóztad magadban napközben is, sokszor?
– Így igaz. A Gazdagság kazettát meg folyamatosan hallgattam.
– Mennyi ideig tartott a cél elérése?
– Körülbelül két hétig. Akkor kezdtem el programozni, amikor végre szembe mertem nézni a ténnyel, hogy mennyi adósságom is gyűlt össze. Ez is kellett hozzá, tehát hogy szembe merjek magammal nézni, és az igazságot el merjem mondani magamnak.
– Elképzelted-e képszerűen is, hogy pénz áramlik az életedbe?
– Igen. Alfában egy nagy asztalt képzeltem el, amin töménytelen sok pénz van. Az adósságaimat akartam visszafizetni. Semmi másra nem gondoltam. Nem akartam különösebb dolgokat venni. Hát sikerült azért többet nyernem, így aztán mást is tudtam belőle vásárolni.
– A számok, amiket megtettél, megérzés segítségével jöttek?
– Úgy történt, hogy a szelvény kitöltésekor az első gondolatomra hagyatkoztam. Siettem munkába, és előtte fel akartam adni. Ezért kivételesen nem gondolkoztam, hogy jók lesznek-e ezek a számok vagy nem. Utólag megnéztem a számokat, és olyan szabályosan helyezkedtek el, hogy azt hittem, ezekkel úgyse fogok nyerni.
– Tehát az a tapasztalatod, hogy érdemes az első gondolatra hagyatkozni?
– Igen, nem szabad utána gondolkodni. Az első ötlet nagyon fontos, és akkor kell cselekedni. Meg kell csinálni rögtön, mert ha elkezdünk gondolkozni, a többi az már nem jön be. Egyszer ezzel már megjártam egy másik szerencsejátéknál. Amikor utólag meggondoltam magam. 580 ezer forintról maradtam le így… Pedig a jel is jött. A szomszédasszonyom háromszor jött át, fölajánlva, hogy feladja a szelvényemet! Rá egy hétre nyertem 38 ezer forintot. Hitem szerint kicsit azért megmutatta ekkor a Jóisten, hogy ha odafigyelek az első megérzésemre, jól járok. Ez esetben is, ha az egyik számnál az első gondolatomra hallgatok, 10 milliót nyerek…
– A nyereményedből adtál szegény ismerősödnek is. Örült neki?
– Nagyon örült. Túl sokat persze nem tudtam adni, de nagyon örült annak, amit adtam. Örömében sírva fakadt.
– A hit mennyire játszott fontos szerepet a sikeredben? El tudtad hinni, hogy sikerülni fog?
– Ha nem tudtam volna elhinni, akkor nem játszottam volna. Inkább úgy mondanám, hogy eleinte csak bíztam a sikerben, de amikor már nagyon szorult a hurok a torkomon, akkor már hittem is benne. Nem tudom elmondani, hogy ez a hit mennyire a mélységből jön. Hogy abszolút semmi másra nem gondoltam, csak erre koncentráltam. És ez nagyon sokszor bejön nekem. Úgy egészségi téren, mint más téren is.
– Jól értem, hogy azt tapasztalod: szinte megszállottan kell a célodra gondolni, hogy végül el tudd hinni annak elérhetőségét, és akkor születik meg a siker?
– Ez így van. Igen, szinte megszállottként. Arra nem is szabad gondolni, hogy ez nem jöhet össze. Szóval itt nem szabad félregondolni semmit. Itt csak arra kell koncentrálni, és ez nagyon nehéz. Tényleg nagyon nehéz megcsinálni. Még akkor is, hogy ha nagyon szorul a hurok. A negatív gondolatokat abszolút kerülni kell.
– Ági, nagyon köszönöm az interjút azoknak a nevében is, akiknek a tapasztalatod megosztásával hitem szerint nagy segítséget nyújtottál.
Domján László
Forrás: esettanulmányok.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érezd jól magad!