Üdvözöllek az oldalamon!

A kulcs a
szeretet frekvencia

2011. december 7., szerda

a mátrixenergetika használata és egy kis magyarázat

Úgy gondolom,megérett az idő egy új bejegyzésre,mert nagyon sok emailt kapok ez ügyben.
Továbbra is írjatok,szívesen segítek,ha tudok.
Az a szabály,hogy nincs szabály.:) Egy azért mégis van. Legyél nyugodt,menj le a szívedbe mielőtt nekifogsz. Én úgy csinálom,hogy becsukom a szemem,és elképzelem,hogy a szívemben egy rózsaszín fény van,ami egyre nagyobb. Csinálhatod máshogy is. A lényeg,hogy érezd a szeretetet. Nagyon fontos,hogy szeretetből teremtsünk.
Elmondom miért. Rengeteg módon tudunk teremteni,igazából bármit. Agykontrollal,mindenféle mágiával, feng shuival,hát ez nekem nem jött be,de van akinek igen,
A vonzás törvénye egyébként nagyon jó,de azt is elengedés után tudjuk alkalmazni.
Szóval, van egy csomó technika,és működik is,csak mintha,valahogy mindig a végén a fejünkre koppintanának. Értem ez alatt,mondjuk csinálok pénzt,de a bank ad,aztán jön a fekete leves. Én ugyan nem vettem fel a banktól semennyi hitelt,de azt tudom,hogy amikor programoztam, valahogy mindig ilyesmibe botlottam,hogy itt a nagy lehetőség,pénzt kértél. Még jó,hogy hittem az intuíciómnak,hogy ez nem jó.
Nekem ez nagyon nem tetszett soha,de nem tudtam,hogy mit rontok el.
Semmit nem rontottam el,ezek így működnek.
Van persze ellenpélda is. Van akinek bejött.
A mátrixenergetikában az a jó, hogy szívből teremtünk. Különben nem is működik.
A szívből.szeretetből teremtésnek viszont nincs negatív hatása. Ezt onnan tudom,hogy már több mint 10 éves múltja van ennek,és utána olvastam. Ezek tartós maradandó sikerek.
Folytatom.......
Na,átgondoltam a dolgot. Tehát,ha mondjuk ha úgy teremtünk,hogy leírjuk,hogy ilyen és ilyen,férfit,házat,autót, bármit szeretnék,és dolgozom az ügyön,valami tuti lesz a képben amire nem gondoltam,és zavar engem. Ugyanis, kismillió és egy, hát inkább végtelen lehetőség van. Ha elég sokáig vágyunk valamire megkapjuk,aztán jön a nem ilyen lovat akartam szindróma.
Itt lép be a kvantumfizika, a végtelen lehetőségek fizikája. Ezt használjuk mi,akik a mátrixenergetikával dolgozunk. Pl, hát ugye a kétpontozás: mi lenne,ha lenne egy jó párkapcsolatom? Nem fog történni semmi,ugyanis, még mondjuk először azzal kell foglalkoznom,hogy mi lenne,ha tudnék feltétel nélkül szeretni? Mi lenne,ha eltudnám fogadni a szeretetet? Mi lenne,ha elfogadnám,hogy lehet máshogy is élni,mint eddig?
Mi lenne,ha elengedném a sérelmeket,a haragot? Érzem,hogy fut bennem egy program,hogy a mi családunkban a nők boldogtalanok,vagy nincs is boldog párkapcsolat,vagy nincs egy normális férfi se,vagy a férfiak hűtlenek,vagy nekem úgyse sikerül.
Igazából nagyon gyorsan meglehet szabadulni ezektől a korlátoktól,ha leülök,és azt mondom, OK most őszinte leszek magamhoz. Befelé nézek,és megnézem mik a hiteim. ÉS elengedem őket.... Aztán megint. Mi lenne,ha lenne egy jó párkapcsolatom? És ilyenkor,ugye,mert a morfikus mezőben vagyunk,fog jönni egy olyan,a végtelen lehetőség közül,ami tényleg jó mind a két félnek.
Benne vagyok a szívemben,egy vagyok mindennel,érzem,hogy történik valami. Aztán elengedem az egészet,mert tudom,hogy a morfikus mező megcsinálja helyettem. Már nincs semmi dolgom,csak figyelek.
Lehet,hogy jön egy olyan aki rengeteg szeretetet ad pl. Én most éppen egy ilyen szituba kerültem. Életemben ennyi szeretetet nem kaptam még senkitől. Nekem most éppen erre van szükségem. Nagyon jól érzem magam. Ha bizonytalan vagyok,mert felbukkan a múlt árnya,azonnal kapom a szeretetet,hogy jó vagyok,tökéletes,és csodálatos.  Fogalmam sincs hová vezet,de tudom,hogy csak jól sülhet el.
Az életem többi területe is megmozdult. 
Ez nem egy technika,hanem egy tudatváltás,szerintem.

Szerintem olvassátok el mind a két könyvet,hogy képben legyetek.
Richard Bartlett Mátrix energetika
                         A csodák fizikája

Filmek: Mi a csudát tudunk a világról?
Ez könyvben is megjelent igen borsós áron, 7800 ft.
            Élő mátrix.
Még mindig folytatom.:)
Eszembe jutott, az időutazás,és a párhuzamos univerzumok.
Ezek persze benne vannak a könyvben,de aki még nem olvasta,egy kis mézesmadzag.:)))
Az időutazás nekem nagyon tetszik. Nem elég,hogy a jövőt tudjuk alakítani,de a múltat is. Ez azért van,mert igazából nincs idő,minden most történik. Ne várd,hogy ezt most tudományosan elmagyarázzam,mert nem tudom,de értem. Rengeteg kísérletet végeztek ezzel kapcsolatban.
Saját tapasztalat. Kicsit elromlott a szemem,és gondoltam kipróbálom az időutazást. Visszamentem abba az időbe amikor még jó volt a látásom,és arra gondoltam,mi lenne,ha most olyan jól látnék,mint akkor? Azt nem mondom,hogy tökéletes lett,még tágítanom kell a hitrendszeremet,hogy tökéletes is lehet.:)) Viszont nagyon sokat javult,és azonnal. Ez tetszik a legjobban az egészben.
Aztán a párhuzamos univerzumok. Ez is egy jó téma. Mi lenne,ha más lenne a valóságom?
Persze olyan ami tetszik.
Ezt valahogy úgy kell elképzelni,hogy egyszerre több életet élünk. Élünk itt ebben a valóságban, de közben élünk sok másikban is. A Richarddal történt meg egyszer,hogy tánc közben leesett a színpadról és eltört a lába. Iszonyat fájdalom,stb. Keresett egy olyan valóságot,ahol nem fáj annyira a lába,és talált. Végig csinálta a napot. A könyv ezt részletesebben leírja. Történtek azért ennél vadabb dolgok is.
Én az infarktusos nőnek kerestem egy olyan valóságot,ahol jó a szíve. Ez is működött.
Elkezdtem ezzel játszani a saját életemben is,és úgy tűnik,működik.
Nem is tudom,de ezek tényleg csodák. Végtelenül hálás vagyok,hogy rátaláltam a mátrixenergetikára,mert valahogy mindig is úgy gondoltam,hogy itt valami többnek is kell lennie,mint amit látunk. Na,de megtapasztalni? Ez valami baromi jó érzés.)) És megtudod te is csinálni.ez benne a jó.
Ezek valóban működő dolgok,de tágítani kell a tudatot,a hitrendszert. El kell tudni fogadni, hogy ezek létező dolgok,meg lehet valósítani.

Gyakoroljatok mindennap. Ez egy velünk született elfelejtett képesség. Erre minden ember képes. Nincs olyan,hogy nekem ez nem megy.  Bele kell jönni. Nekem se ment elsőre.
Sok sikert!
Szeretettel! Judit

20 megjegyzés:

  1. Eszembe jut, hogy Drunvalonak Az élet a szívben meditációja éppen erről szól. A fejből térjünk át a szívből való teremtésre. A második könyvnek a vége felé tartok. Nagyon érdekes dolgokat ír és valahogy ismerős amit olvasok. Még nem próbáltam ki, bár nem tudom mire várok. Régi beidegződés...amit el kell hagyni...hogy mindent tökéletesen szeretnék tudni.

    VálaszTörlés
  2. Még hozzá tenném,hogy én már korábban olvastam erről a szívből teremtésről Pierre Franckh : A rezonancia törvénye c. könyvben, ami szerintem nagyon jó könyv. Írt ő több könyvet is A teremtsünk egyszerűen,stb. Ő is elég mélyről jött fel,és megcsinálta.
    Neked viszont azt üzenem vágj bele,most mi bajod lehet? :))) Biztosan emlékszem amit a könyv ír,ez nem egy módszer,igazából nem is tudod mit csinálsz. Nem is tudom hogy írja Richard. A lényeg ez nem egy technika,tehát nincs semmi szabály. Ő is úgy áll hozzá,hogy nem tudom mi fog történni. Persze mindig megcsinálja, _ a morfikus mező - .:)))

    VálaszTörlés
  3. Ez egy Ábrahám tanítás

    Ha kérsz, megkapod, kivétel nélkül minden egyes alkalommal. Szeretett, áldott lények vagyok, akik jót érdemelnek. Először azonban önmagadat kell meggyőznöd / önmagadban kell hinned, hogy képes legyél a jót beengedni.

    VálaszTörlés
  4. Csak úgy eszembe jutott,hogy ha a zöldségekben és a gyümölcsökben van vitamin,mátrixenergetikával is hozzá lehet jutni.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Szia! Irtam egy bejegyzest korabban, de nem talalom.
    Szoval nagyon izgalmasakat irsz, erdekelne sok minden reszletesebben. Peldaul, hogy hogyan mesz abba az allapotodba, amikor jo volt a szemed. Meditalassal csinalod, vagy valahogy mashogy?
    A matrixenergetika is erdekel. el is kezdtem olvasni az ajanlott konyvet. Szerinted van arra lehetoseg, mint a matrixban, hogy letoltsunk magunknak egy programot, es pl en tudjak kungfuzni egy ilyen utan?

    VálaszTörlés
  7. Ne hari, nem akartam nevtelenul irni a bejegyzest, igy sikerult valamiert :) Az email cimemet is elkerte a kis gep, gondolom neked majd megkuldi. Brigi

    VálaszTörlés
  8. Szia Brigi! Tudom,hogy lehet bármilyen programot letölteni,mert amikor a képzőbe jártunk,az egyik pasi aki valami harcművészetet tanult,töltöttek le programot. Én úgy tudom,hogy nincs határ,bármit lelehet tölteni... Richard is ezt írja a könyvben. Nem tudom ezt otthon mennyire lehet megtanulni,nekem nem sikerült,csak amikor elkezdtem járni a képzőbe,akkor éreztem meg igazán azt a hatalmas energiát a két kezem közt. Hiába voltam reikis,az semmi volt ehhez képest. Ami érdekes,ha ma reikizek,egészen más energia jön,de közben ugye én megkaptam a kapcsolatteremtő gyógyító frekvenciát is.. Ha elmész itt Magyarországon valamelyik tanfolyamra sajnos nem azt a tanítást kapod,ezt már több embertől hallottam... még a hoponoponót is beleviszik,meg mindenféle nem odavaló dolgot.. András meg nem tudom tart e képzést,mert közben vidékre költöztem. Annyit tudok javasolni,hogy gyakorold a két kezed közti kapcsolat megérzését,és csatlakozz rá Richard Bartlettre.. ezt a könyvében is írja,hogy nyugodtan lehet csinálni. Nézd a youtubon a videókat,és van rá esélyed,hogy sikerül. Olyan sok embernek sikerült ez így. Tegyél fel nyitott kérdéseket. Mi lenne,ha olyan jól csinálnám,mint Richard? Mi lenne,ha tudnám használni a mátrixenergetikát? Ezeket két pontozd eleinte. Hirtelen ennyi jutott eszembe,de írj nyugodtan,és válaszolok. Sok sikert! Judit

    VálaszTörlés
  9. Ja a látásra,pedig.. ha elolvasod a könyveket képben leszel.. Időutazás a múltba ahol még jó volt a szemem,és azzal kapcsolódtam össze. Amikor kétpontozok nem meditálok,de mégis egy mély meditatív állapotba kerülök,ez a nullpont, és ha sikerül semmire se gondolni közben,akkor ott történnek ezek a jó dolgok.. Na de ezt leírni,nem is tudom hogy lehet,majd gondolkozok rajta. :)

    VálaszTörlés
  10. Ooo, nagyon koszonom a valaszokat! Nem is gondoltam, hogy ilyen gyorsan reagalsz!
    Meg ezer kerdesem van, de eloszor elolvasom a konyveket.
    Megprobaltam a paromat a "kapcsolatteremto modszerrel" gyogyitani, es kepzeld, mukodott! Elmult a gerincfajdalma:)
    a ketpontos modszert most fogom kiprobalni, bar azt csak targyakon. Kicsit ijeszto ahogy "elajulnak" a videokon az emberek, de lehet elotte tenyleg elolvasom a konyvet.
    Azert megiscsak kerdezek.
    hogyan tudok ketpontozni kerdeseket?
    Es hogy tudsz rakapcsolodni arcokra?
    Hol van az a kepzo amire jartal?
    Nincs valami forum, ahol ilyen erdeklodesu emberekkel lehet beszelni ezekrol?
    Bocsanat a sok kerdesert, lehet megtalalok par valaszt a konyvekben is, csak sokkal gyorsabban szeretnem tudni a valaszokat, mint ahogy olvasok! :)
    Meg egyszer nagyon koszonom!
    Brigi

    VálaszTörlés
  11. Meg egy kerdes: te nem toltottel le magadnak semmilyen programot? :) Ra akarok jonni hogyan kell.
    Kicsit furcsa nekem a nyitott kerdes, egyebkent.
    Brigi

    VálaszTörlés
  12. Brigi! Sajnos semmilyen olyan fórumról nem tudok ami hiteles lenne és magyar. ha a googleba beírod,hogy matrixenergetics forum,akkor kidobja Richard fórumát.. én ott szoktam olvasgatni.
    Ha zavarnak a nyitott kérdések,akkor úgy is csinálhatod,hogy le mész a szívedbe,és amikor már érzed a szeretetet,akkor megnevezed a problémát,vagy életterületet,szóval,hogy mi a jelenlegi helyzet,és aztán mint egy vágólapra egyszerűen félreteszed..nem törődsz vele többet... aztán keresel egy pontot bárhol,és egy másikat ahol érzed a kapcsolatot a két pont között.. és nem csinálsz semmit,egyszerűen csak tartod a két pontot..amikor megérzed a változást,akkor kész vagy. Richard valami olyasmit írt,hogy amikor csak úgy kétpontozik mindenféle cél nélkül,akkor történnek a legnagyobb sikerei. Ez az egész amúgy is arról szól,hogy semmit nem csinálunk,csak az egónak kell ez a sok lépés.. a két pont kapcsolata a lényeg,és hogy eggyé válj azzal amit vagy akit két pontozol.
    És igen,töltöttem le,pl,gyógyszert,egyszer beteg voltam,de nem tudtam mi a bajon,nátha,vagy vírus,vagy mi? Én akkor úgy csináltam,lementem a szívembe,és arra gondoltam,hogy van valami bajom.. aztán egyik pont a mellkasom,a másik pont pedig..elkezdtem keresni a másik kezemmel,hol van annak a gyógyszernek az energia mintázata ami meggyógyítja azt a betegséget ami nekem van? amikor éreztem a két pont kapcsolatát,tudtam megtaláltam,és a szándék az volt,hogy akkor én ezt most letöltöm,és éreztem ahogy letöltődik.... másnapra kutya bajom se volt. de őszintén szólva nem ezzel kezdtem :)) én nyáron kezdtem olvasni a könyvet,és gyakoroltam állandóan,de nem éreztem az égvilágon semmit,csak októberben. Még jó,hogy nem adtam fel. Viszont akkor amikor a mátrix végre kiválasztott vagy mi,elkezdtem érezni a kezemben az energiát,de nem kicsit,hanem mint egy könyékig érő kesztyűt,és nagyon bizserget. nagyon bulis volt,éppen a számítógépen dolgoztam,és olyan volt,mintha folyna ki a kezemből az energia,ez órákig tartott. elöntött valami hatalmas boldogság és szeretet érzés,de úgy spontán módon.. na és onnantól kezdve tudtam használni... szóval ne add fel,ha elsőre nem megy.. Ja és gratulálok,hogy a párod sikerült meggyógyítanod a kapcsolatteremtő gyógyítással. és azt a módszert nem annyira használom,nem is tudom miért. Nekem a mátrix jön be valahogy. Na,mivel fórum nincs,legyen ez a fórum :))) ha írsz bármit,válaszolok,és hátha más is bekapcsolódik.
    Judit

    VálaszTörlés
  13. koszi Rajottem kozben a nyitott kerdesek ertelmere is. Mert leragadtam az agykontrollos mondatoknal, ezert voltak furcsak a kerdesek. Gyorsan elolvasom a konyvet es irok, hogy a forum melto tartalommal toltodjon :)
    Brigi

    VálaszTörlés
  14. Köszi Brigi :)) Alig várom.. végre tudok valakivel beszélgetni és eszmét cserélni :)))
    Judit

    VálaszTörlés
  15. Kicsit átértékelődött a mátrix most nekem. Megint bele olvastam az első könyvbe,és most értettem meg azt,hogy vedd észre amit észre veszel...valami ilyesmi,meg Richard fórumán is szörföztem kicsit.. Szóval,amikor meg van a téma, /probléma/ és a két pont kapcsolata,akkor ők úgy csinálják,hogy filmeznek,mármint mindenféle dolgokat látnak,... látnak lehetőségeket,és kiválasztják pl,hogy melyiket szeretnék,hogy megvalósuljon,és arra fókuszálnak. Mondjuk Richard olyasmit is írt,hogy ez arra jó,hogy lekösse a bal agyféltekét,amíg megtörténik a változás a mezőben. Na most megint lehet kísérletezni.Hú,kéne valami jó nagy csoda,hogy megnyugodjak végre :) J.

    VálaszTörlés
  16. itt vagyok am, csak meg olvasok, es probalgatom a semmittevest:)
    Kiserleteztel valamit? :)

    VálaszTörlés
  17. Szia Brigi! Igen,írtam is egy új blogbejegyzést,az legalább az elején van,mert új,nem kell annyit keresgetni,ott folytathatjuk az eszmecserét :)

    VálaszTörlés
  18. SZia! A matricenergetics.com forumjan talaltam egy ilyet: http://www.matrixenergetics.com/messageboard/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=155217&fpart=1

    VálaszTörlés
  19. Szia. ez szuper.. be is vagyok regizve,csak jusson eszembe a jelszavam :))))))) mostanában csak olvasgattam,nem írtam.. nagyon tetszik..

    VálaszTörlés
  20. sikerült :))) Judit 61 vagyok... megnézem megy e még a napi mátrixozás,és ha igen,csatlakozhatunk :))

    VálaszTörlés

Érezd jól magad!