Üdvözöllek az oldalamon!

A kulcs a
szeretet frekvencia

2011. november 12., szombat

Kvantummágus

Sziasztok kedves blog olvasok! Kicsit megint eltűntem,aminek az az oka,hogy elkezdtem mélyebben foglalkozni a  kvantumvilággal. Egyenlőre ámulok meg bámulok,meg még mindig nem igazán tértem magamhoz,mert olyan dolgokat tapasztaltam meg,ami már valóban a csodák kategóriájába tartozik. Egyenlőre még nem döntöttem el,hogy megosztom e itt a blogon ezeket a varázslatos dolgokat,mert tudom sokan még az alapoknál tartanak,és ki hiszi ezt el nekem? :)))
Az előzmény az volt,hogy mi az hogy nem tudok azonnal teremteni? Olvastam,meg mondták mások,hogy türelem,hát én nem annyira a türelmemről vagyok híres,és kutatni kezdtem. ÉS találtam! :)) Megtaláltam Richard Bartlett Mátrixenergetika c könyvét,elolvastam,és nem tudtam alkalmazni,de éreztem,hogy ez az amit keresek. Rámentem a honlapjára,és fórumokra,és nagyon akartam ezt a képességet. Aztán micsoda véletlen,rábukkantam valakire aki itt Magyarországon tart képzést. Persze,én voltam az első aki jelentkezett. Most ide járok,és már bizony sok mindent megtudok csinálni. Közben Richardnak megjelent a második könyve: Csodák fizikája címmel,az még ütősebb.:))
Szóval ez már tényleg a Harry Potter világa. Itt azonnal történnek a csodák. Már vannak sikereim is,de nem tudom van e itt olyan akit ez érdekel egyáltalán. Majd figyelem a visszajelzéseket,és ha pozitív,akkor írok mindenfélét ebből a varázslatos világból.
Addig is legyetek nagyon lazák,boldogok,és a legfontosabb a szeretet!!!
A mátrixenergetikának is ez az alapja.
Használjátok a hoponoponót,mert minden varázslat,csak a szereteten keresztül valósul meg. Használjátok továbbá a faster eft.t,de ne ragadjatok bele,ez csak egy módszer,hogy elengedjük a múlt fájdalmas történéseit.Ha már jól vagy lépj tovább,ha valami felbukkan ami fáj,engedd el.
És most megyek varázsolni,mert tegnap voltam suliba,és megint tanultam egy csomó új dolgot.))))


Ő Richard Bartlett,aki nem tud angolul,a kisfilm azoknak is érdekes lehet.

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jól hangzik amiről írsz. Az új könyvet feltétlenül megveszem. Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmemet. Engem érdekelnének a tapasztalataid és a sikereid. Nem tudtam, hogy tanítják itthon. Ha nem titok ki a tanárod? Hol lehet jelentkezni?

    VálaszTörlés
  2. Szia Kedves Éva!
    Szerintem nem titok,Palacskó András a tanárom. Jelenleg elindult a képzés,most nem lehet már csatlakozni,de nagyon nagy az érdeklődés,szerintem fog még indítani csoportot. Amikor mi indultunk,a második órára kétszer annyian lettünk. :)) Majd mesélek sikereket,most egy érdekes élmény. Ha láttad a filmet,sorra dőlnek ki az emberek. Tegnap én a suliban kezeltem egy társamat,és majdnem mind a ketten elájultunk,amikor azt kértem,hogy most lépjünk be a morfikus mezőbe. Soha életemben semmilyen technikával ilyet nem éreztem. Valami szenzációs érzés. Mind a ketten éreztük,mert a társam azt mondta,most valami történt. A második órán is történt valami,mert akkor meg elkezdtem nevetni,és nem bírtam abba hagyni. Majd írok még,ha tényleg érdekel.)) Judit.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Éva!
    Találtam a facebookon valakit aki tart még mátrix energetika képzést. Nem ismerem őt,de ha van kedved,érdeklődj nála.
    Lesz egy bemutatója is, nov 25,én.

    Strobl Mónika 06-20-241-2797
    matrixenergetika@gmail.com
    Szép napot! Judit

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Köszönöm szépen az infókat mindkettőt. Megvettem A csoda fizikáját. Nagyon jónak tűnik. Pár oldalt olvastam eddig. Hihetetlen mikre képes Richard Bartlett. Kíváncsian várom az élményeidet. Évi

    VálaszTörlés
  5. Évi!
    Majd írok sikereket,csak most bénázok,pedig eddig olyan jól ment. Ami tutira megy,az a párkapcsolat. Azon egészen le vagyok döbbenve. Ha olvastad a könyvet,tudod miről beszélek. A barátom felszívódott,már vagy 2 napja nem jelentkezett,viszont nem akartam írni neki.))) szóval kétpontoztam,hogy mi lenne,ha kiderülne,mi történt. Kb fél perc,és jött az sms,hogy nyugodjak meg,minden rendben stb. Volt más is, mindig ilyenek, bármit kétpontozok,mindig fél órán belül tuti történik valami. A múltkor pl,nem tudtam hányadán állunk,kétpontoztam,és mire haza értem,párkapcsolatban találtam magam,hát a facebookon.:)) Sajnos nem a pontosságáról híres,de ez a kétpont,hát nagyon buli,nekem nagyon tetszik. Egészem le vagyok ám döbbenve,mert valahogy szinte azonnal reagál. A kezemet meg naponta megkéri,kár,hogy a világ másik végén lakik.)))) Szóval ez megy,csak az élet többi területe akadozik. Tehát a rendszer működik,csak még nem jöttem bele. Még jó,hogy nem is akartam írni sikert.))) Majd írok még,csak történjen már valami baromi nagy valami.))))
    Gyakorolj! :)) Judit

    VálaszTörlés
  6. Ja, amúgy,gyógyítottam infarktust,nehéz légzést, javítottam leejtett,és se kép se hang telefont,olyan lett,mint új korában. Emberi kapcsolat fordult 180 fokot pozitív irányba, 1 óra alatt.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Évi!
    A félreértések elkerülése végett,ez nem tanfolyam,hanem egy, kisérletező csoport,de nagyon tuti.))))
    Írj,ha jutottál valamire,mert nagyon érdekel.))
    Szeretettel! Judit

    VálaszTörlés
  8. Fontos infó!
    Sem nekem, sem másnak nincs joga és képesítése Magyarországon Mátrixenergetikát tanítani. Mi csak egy önfelfedező kör vagyunk, ahol más dolgok is előkerülnek később...
    András

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm az infókat. Nagyon örülök, hogy a két pontozás ennyire jól működik. Szívesen csatlakoznék olyan csoporthoz -ahova még esetleg lehet- akik gyakorlati eredményeket tudnak önmagukon, vagy másokon felmutatni.Tudom - gyakorlat teszi a mestert - minden rajtam múlik én mit hozok ki a tanultakból, de jó egy közösséghez tartozni ahol a tapasztalatokat át lehet beszélni.Köszönöm az eddigi segítségeteket és információitokat.

    VálaszTörlés
  10. Kedves Évi!
    Szerintem Richard Bartlett mindkét könyvét olvasd el előszór,mert rengeteg infó van benne. Nekem inkább a csodák fizikája ami meghozta a sikert. Nagyon szépen és világosan leírja,hogy kell csinálni,mit érdemes tenni. Saját tapasztalatom,hogy nekem valahogy 2 hét kellett,hogy beinduljon,de semmilyen idő nincs kőbe vésve,van akinek elsőre megy.
    Szeretettel! Judit

    VálaszTörlés

Érezd jól magad!