Üdvözöllek az oldalamon!

A kulcs a
szeretet frekvencia

2011. május 4., szerda

Kérdezd magadat! Jósolj magadnak!



Nagyon sok ember jár jósnőhöz,de úgy tapasztaltam, hogy ez felesleges és nem is mindig megbízható. Természetesen vannak igazán tehetséges jósnők is, de azt vettem észre, hogy aki tudatosan él, annak nem lehet jósolni. Miért? Azért, mert a jós a kollektív tudattalanból merít, és a jövőnek kismillió változata van. A jós a lehetséges változatot fogja mondani, azt ami az adott pillanatban várható. Aki tudatosan él, az nem az elvárható dolgokat lépi meg, és ezért nem a jósolt esemény következik be.
 AKKOR VISZONT HONNAN TUDUNK MEG DOLGOKAT?
Nagyon egyszerű technikára jöttem rá, ami mindig igaz. Amikor meditálsz, és itt nem a vezetett meditációra gondolok, hanem amikor saját tempódban ellazulsz, akkor képzeld el, hogy egy erdőben sétálsz, látod a fákat, hallod a madarakat, érzed a szellőt, a virágok illatát, és sétálj oda egy patakhoz. Hajolj fölé, lásd az arcod a vízben és tegyél fel kérdéseket, bármilyen kérdést, és választ kapsz! A tükörképed válaszolni fog, vagy bólogat, hogy igen, vagy nem-et int a fejével. Ez mindig igaz! Én így még mindig igaz válaszokat kaptam. Volt, hogy leálltam vitatkozni, a tükörképemmel, hogy á nem, ez nem lehet, de nem hagyta magát, és mindig az volt az igaz amit ö mutatott.  Próbáld ki,gyakorolj. Ne feledd, gyakorlat teszi a mestert.  

13 megjegyzés:

  1. lesz valaha még egy szuper jó tartós,kapcsolatom?

    VálaszTörlés
  2. Igen,ha hiszel benne...ha képes vagy jól érezni magad...tégy úgy mintha már veled lenne...:)Érezd át az érzést,beszélj hozzá,mintha veled lenne...:)

    VálaszTörlés
  3. Sajnos elhagyott a ferjem ,vissza talal meg hozzank.Nagyon nehezen birjuk a lanyommal.A Lanyomnal most jött el az idö,hogy nagyon hianyzik neki az apukaja.hogy tudok segiteni,es sajna nem igazan lehet vele birni.

    VálaszTörlés
  4. Az ünnepek mindig nagy megpróbáltatás elé állítják az egyedülálló szülőket.Ráadásul,sajnos a gyerekek mindig önmagukat hibáztatják,ha a szüleik elválnak. Azt hiszik,hogy nem voltak elég jók. Érdemes lenne a kislánynak megmagyarázni,hogy apu,nem őt hagyta el,és,hogy semmiben sem hibás. Ezt azért tartom fontosnak,mert esetleg később tudat alatt el fogja üldözni a férfiakat,mert őt nem lehet szeretni,hiszen még az apja is elhagyta.
    Nem tudom meddig tartott a házasságod,és hogy boldog volt e? Próbálj meg szembe nézni azzal,hogy mik a félelmeid,mik a belső programok. Ezt azért tartom fontosnak,mert igazából sose a másik fél a hibás. A belső félelmeink és meggyőződéseink miatt viselkedik a másik,úgy ahogy viselkedik.Végül is,neki is vannak félelmei,de ez meg az ő dolga. Ha elég bátor vagy,hogy szembe nézz a félelmeiddel,elfogadod,hogy létezik,és azt mondod neki, ok elfogadlak, tudom,hogy meg akartál védeni valamitől. Köszönöm,de én most szeretettel elengedlek. Mi lenne,ha olyan hiteim lennének,hogy elég jó vagyok,méltó vagyok a boldogságra,úgy vagyok tökéletes ahogy vagyok. Valahogy tudatosítsd magadban,hogy lehet máshogy is élni,lehetsz boldog. Ha sikerül ezáltal egy jó rezgésszintre emelkednek,még az is lehet vissza jön a férjed,vagy találsz egy hozzád illőt,aki veletek akar lenni. A férfiak szeretik a boldog nőket. Ha sikerül ezt megvalósítanod a kislányod is megnyugszik,akár visszajön az apja akár nem.
    Remélem tudtam segíteni.
    Szeretettel! Judit

    VálaszTörlés
  5. szia,szeretnek elmenni indiaba,tapasztalat es informacio gyujtes miatt,2012 januarban,anyagi akadaly van,de erzem ott a helyem,szerinted ott leszek?en hiszem,hogy igen,bar semmi jel nem utal arra,hogy ez a vagyam teljesul,koszonom elore a valaszod

    VálaszTörlés
  6. Ha nagyon erősen vágysz rá,sikerül.Ezt a vágyat úgy értem,hogy van e benned valami félelem,blokk,bármilyen elutasítás,hárítás ami nem teszi lehetővé az utazást? Tudod olyasmire gondolok,hogy,ha elmegyek,esetleg elveszítem a munkám,a párom megharagszik,össze szedek valami betegséget,jaj még a végén olyat tapasztalok amitől frászt kapok,lezuhan a repülő,bármi lehet. keresgélj,mit érzel,megérdemled e,hogy egy ilyen klassz kalandba legyen részed,jár e neked,egy ekkora luxus? Persze ez egyáltalán nem luxus,és jár neked,megérdemled,és aki a tiéd sose veszíted el,de ezeket tudatosítsd magadba. Ha nagy a görcsös akarás,esetleg azt is engedd el. Ne azt,hogy menni szeretnél,hanem a görcsöt,és tedd az egészet a szívedbe,és sikerül.:)Szeresd előre az utat,az élményt.

    Amúgy meg az a vicc,hogy én is Indiába készülök,csak én februárban,januárba pedig Hurghadára,ja és még egy táborba is. Köszi a kérdést.:)))
    Megfogadom a saját tanácsomat,és én is dolgozom az ügyön.
    Szeretettel! Judit

    VálaszTörlés
  7. koszonom a valaszodat,igen,ugy gondolom,hogy megerdemlem az indiai utat,az ottani megtapasztalast,es tenyleg gondoltam arra,hogy esetleg a paromat elveszithetem,de a vagyamat erosebbnek erzem mindennel,hisz a magasabb megertes elerese az igazi celom,igen,szukseges elengedni a vagyakat,dolgozok rajta,koszonom meg egyszer,es kivanom,hogy sikeruljon minden vagyad .kati

    VálaszTörlés
  8. MILESZ A JOVOMBEN? ES MIJEN BETEGSEGEM LEHET?

    VálaszTörlés
  9. Kedves névtelen.. Nem jó a kérdés.. A milyen betegségem lehet? a fókuszt a betegségre helyezi..
    Ha egészséges szeretnél lenni..akkor azt kérdezd. Miért vagyok egészséges? Miért maradhatok egészséges?
    Így az egészség képét,és energiáját hordozod magadban...
    Érdemes a szeretet rezgésén élni,és akkor semmilyen betegség nem tud megmaradni..
    Elengedni a félelmeket...
    Judit

    VálaszTörlés
  10. jo napot annyit szeretnek tudni hogy a csaladommal sosrfordulo ponhoz ertunk és hogy hogyan fog alakulni a közel jövönk. köszöm elöre is valaszat . tovabbi szepnapot

    VálaszTörlés

Érezd jól magad!