Üdvözöllek az oldalamon!

A kulcs a
szeretet frekvencia

2014. február 5., szerda

Újra mátrixenergetika

Az álmok valóra válnak!

Felmerült pár kérdés,és gondoltam írok pár tanácsot,nem mindig a sajátomat...olvastam innen onnan..aztán lehet fórumozni...

Tehát,hogy csatlakozzunk rá más emberre,ha információt szeretnénk kapni tőle? pl:hogy lett gazdag,vagy letölteni tudást,nyelvtudást..
Keresd meg valahol körülötted a térben azt a pontot,ahol szerinted az ő információs mezője van,és második pontként pedig magadon keress egy bekötési helyet, és tegyél fel kérdéseket...
pl. Mi lenne,ha xy angoltudása letöltődne?
Milyen lenne a gondolkodásom?
Mit tenne ő,most ebben a helyzetben?
Mit csinálna most Richard?

Szerintem én így töltöttem le gyógyszert,csak már olyan rég volt,hogy a múltkor nem emlékeztem rá pontosan...

Aztán,bármi problémád van,ne abból indulj ki,azt tedd félre,egy vágólapra vagy egyszerűen ne foglalkozzál vele..
Ezt úgy értem,hogy mondjuk anyagi gondod van..akkor ne ebből indulj ki,így nem működik,mert ez feszkót okoz... ez is csak egy energia,és alakítsd át pl. pénzenergiává,de a legjobb,ha kétpontozol és nyitott kérdéseket teszel fel..
Ha mégis beugrik kétpontozás közben a probléma,tudd,hogy áttudod alakítani,tudsz keresni egy olyan valóságot ami jobban tetszik,és azt választod,vagy visszamész az időben addig amikor történt a baj,és átírod a történetet,annyiszor mész vissza amíg már a megfelelő történetet látod,és akkor azt választod... ráfókuszálsz..eggyé válsz vele, aztán elengeded.. és aztán gondolatban pl. elmész cipőt venni,ezzel eltereled a figyelmedet,és jól is érzed magad..
átlehet küldeni egy másik valóságba is,párhuzamosba...
végig maradj a szívedbe..és érezd a két pontot..

Mi lenne,ha könnyen áramlana hozzám a pénz?
Mi lenne,ha több lenne a bevételem,mint a kiadásom?
Mi lenne,ha könnyen elfogadnám a pénzt?
Mi lenne,ha nyernék pénzt?
Mi lenne,ha az élet könnyű lenne?
Milyen érzés lenne,ha mágnesként vonzanám magamhoz a bőséget?
Mi lenne,ha megtalálnám az ideális munkát,amit szeretek és jól meg is fizetnek érte?
aztán....
Milyen érzés lenne bízni magamban?
Milyen érzés lenne nyitott szívvel élni?
Milyen érzés lenne szeretetben élni?
Hogyan tudnék még mélyebben kapcsolódni a szívemhez?
Mi lenne,ha öregedés helyett fiatalodnék?
Milyen érzés lenne megtapasztalni,hogy valóban én irányítom az életem?
Mi lenne,ha nem volna mit megbocsájtani?
Mi lenne,ha itt és most tudnám alkalmazni azt a tudást ami bennem van?
Milyen érzés lenne,folyamatosan szerencsésnek lenni?

Ez csak játék..játssz..viszont tényleg valóságot teremt..
Állítom leírni bonyolultabb,mint megcsinálni :))))

Tegnap mátrixoztam,úgy 1 órát,mindenfélére,erre ma komolyan egy csomó dolgot másképpen láttam,és egész nap totálisan boldog voltam.
Átrendeztem az egész konyhát,mindent elhúztam, kitakarítottam, már hónapok óta húzódott egy ügyem,erre ma végre sikerült azt is megbeszélni..
Aztán az egyik szomszédomra tök pipa szoktam lenni,mert fogja magát és bejárkál a birtokomra.. ma elment a kerítésem előtt,és vigyorogva köszöntem neki,még én is meglepődtem,hát még ő :))))

Már ott tartok,hogy nem éri meg nem mátrixozni...

Olyan jó gondolat jutott eszembe... ugye minden fény és információ,rezgés,energia...
itt az információ a lényeg amire gondolok,hogy a morfikus mezőbe amikor belépünk,egyszerűen új információval látjuk el a dolgokat,bármit... persze ezt eddig is tudtuk,de olyan jó tudatosítani,hogy ettől tudunk bármit megváltoztatni..
Amikor kislány voltam,azzal játszottunk a barátnőmmel,hogy a cukorkát átalakítottuk boldogság bogyóvá...ha bekaptunk egy szemet,akkor határtalan jókedvünk lett... és tényleg az lett...:))





16 megjegyzés:

  1. a facebookon is jelölhettek,csak írjatok,hogy innen vagytok,mert sok idióta is jelölget,és hogy tudjam te fontos vagy :))))

    VálaszTörlés
  2. A fiatalodast oregedes helyett mindenkepp kiprobalom :)
    hogynem jutott eszembe korabban!

    VálaszTörlés
  3. A tudatalattimnak nagy szerepe van annak az allapotnak a letrehozasaban, vagy mittomen hogy irjam ami a matrixenergiahoz vagy a ketpontozashoz kell, erre jottem ra, igy rogton meg is bekeltem vele :)
    Az, hogy egy letoltott program hogy kerul tudatos szintre, pl nyelvtudas, vagy tudas, azt tudod? Szep mondat lett :)
    Brigi

    VálaszTörlés
  4. Szia Brigi! Amikor letöltünk valamit,vagy egyáltalán mátrixozunk,elvileg ugye azonnal lejön,átalakul. Úgy gondolom,hogy a hitrendszeren múlik talán,de még ez sem biztos,mert olvastam,hogy amikor az egyik pasi odacsukta a kutya lábát és az eltört,a pasi ezerrel mátrixozott,de nem hitt benne,a kutya lába mégis meggyógyult,mire odaértek az állatorvoshoz... András anno azt mondta,hogy szépen folyamatosan jön a tudás.. tapasztalatom csak annyi van,hogy egyszer szerettem volna egy angol szót tudni,letöltöttem,és tényleg lejött kb 1 percen belül... amikor haza jöttem megnéztem a szótárban és tényleg az volt... Az egész nyelvet még nem volt bátorságom letölteni... :)))) A lényeg,hogy egyszerűen tudsz angolul és kész.. nekem így logikus... amúgy meg mit tudom én??? :)))))))))))))

    VálaszTörlés
  5. ok, koszi! majd leirom mi tortent, meg jatszadozom ezzel!

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok! Kedves Judit , gratulálok a oldaladhoz! Olvastam Richard mind két könyvét , és megpróbáltam kétpontozni, de valahogy nem sikerül.Illetve az a bizonyos hullám összeomlasztás ami a végén kéne hogy történjen,nem jön.Csak a két pont és a közötti érzés ami megvan,utána semmi.Valahogy segítsetek nekem legyetek szivesek.
    Attila

    VálaszTörlés
  7. Szia Attila! Ha érzed a kétpontot az szuper :)) Nyitott kérdés, Mi lenne,ha érezném a kvantumhullámot? Mindenesetre gratulálok,hogy ennyire ügyes vagy.. Gyakorolj sokat.. Én most meg kétpontozlak,hogy meglegyen az érzés :) Köszi,hogy írtál.. bármi van,csak írj :))
    Judit

    VálaszTörlés
  8. Attila,megtörtént..figyeld meg,mi változott...:)

    VálaszTörlés
  9. Judit! Köszönöm! Nem Tudom mit mondjak csak ámulok.Szeretetet érzek,de valahogy máshogy...
    Holnap próbálgatom a két pontot, és beszámolok ha nem baj?Köszönöm a segítségedet!
    Attila

    VálaszTörlés
  10. Szétfeszít ez a valami!
    Attila

    VálaszTörlés
  11. Remélem jó érzés :))))))))) na még egyszer :)) holnap írj,várom :))
    Judit

    VálaszTörlés
  12. Lehet túlzottan akarom és nem jön össze a dolog.
    Attila

    VálaszTörlés
  13. Mark Dunn, Richard tanítványa,úgy tudom 3 évig gyakorolt,mire lett valami eredménye.. Neked nem kell ennyi időt várni,de a sok gyakorlás az elengedhetetlen.. :)) Nekem pl,eleinte csak este sikerült.. reggel nem éreztem semmit,fogalmam sincs hogy miért.. ahogy telt az idő,egyre jobban éreztem mindent..és még mindig tanulok,gyakorolok.. tényleg ne add fel.. esetleg tedd bele a 17-es frekvenciát.. hát hívd és kész.. ez elmozdítja a gyűjtőpontot.. kísérletezhetsz még az 1 frekivel is.. Ez megerősíti a test energiáit... segíti az információ áramlást..
    Judit

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm a biztatást, gyakorlok. Ezekről a frekvenciákról halványlila gőzöm sincs.
    Attila

    VálaszTörlés
  15. Van 21 frekvencia amivel a mátrixenergetika dolgozik,ez egy magasabb szint.. azért nincs a könyvben benne.. viszont.. nem kell értened ahhoz,hogy működjön :)))) csak csináld :) kíváncsi vagyok,mekkora élmény lesz.. csak hívd az egyes frekit,és élvezd a hatását..
    Judit

    VálaszTörlés
  16. Judit! Te egy kincs vagy! :)

    Régebben találtam az oldaladra, amikor a könyveket olvastam és utána lehetőségem volt valakinél tanulni Mátrixot, és máson egész jól megy, de nekem a fő bajomon nem nagyon segít. Vagyis nem érzek változást.
    Fejfájást már sikerült elmulasztani és törött lábujjam is rendben volt 2-3 nap alatt!!!! szóval, nálam is működik.

    Nem feltétlen kell hit hozzá, egy kolléganőm párját gyógyítottam aki nagyon szkeptikus, de olyan rosszul volt, hogy elfogadta. Táv-Mátrix ment és 1 óra múlva már jól volt.

    Vajon mi az oka, hogy azokban az esetekben megy a dolog, ha nem annyira fontos az eredmény, de amikor igazi nagy problémám akarom megdolani csekély eredményt érek el.. ?
    Esetleg egy FB bejelölés, hogy privátban is beszélhessünk?

    Amúgy meg, szívesen írok ide Hozzád, mert nekem nagyon nagy lendületet adott a cikked, és hiszem, hogy a ME szebbé teheti minden emebr életét! <3
    Viki

    VálaszTörlés

Érezd jól magad!