Üdvözöllek az oldalamon!

A kulcs a
szeretet frekvencia

2011. április 1., péntek

Reiki energia gyógyászat


2000.januárja óta vagyok reikis. Már az első tanfolyamon, fokozatosan ledőltek a falak körülöttem. Előtte nem nagyon szerettem megérinteni idegeneket,tele voltam félelmekkel,hogy mi jogon,hát ki vagyok én,hogy megtehetem? Bár látszatra barátságos voltam,mindenkivel tartottam a 3 lépés távolságot. Ha valaki közel került hozzám,leléptem. Ezek mind eltűntek.Még van miben fejlődnöm,de sokkal nyitottabb,szabadabb lettem. A cél a teljes szabadság








A REIKI egy ősi gyógymód, Szeretet, Erő és Fény, a feltétel nélküli szeretet energiája. Lényege, hogy a Világegyetem gyógyító energiáját magunkon keresztül átengedve közvetítjük a kezünkkel egy másik embernek vagy saját magunknak, közvetlenül vagy a távolba. Valamennyien ezzel az Egyetemes Életerővel születünk, mivel ez maga az ÉLET energiája.
 A Reiki energiája nem azonos a természetgyógyászok által használt bioenergiával. A bennünket körülvevő energiaóceánban a bioenergia – a fizikai test éltető ereje – a legalacsonyabb, míg a Reiki az Univerzum legmagasabb rendű (isteni) megnyilvánulásai közül való, amelynek közvetítésére különleges behangolások után válik képessé a jelölt.
Személyes energiaáramlásunk megnyitása és finom ráhangolása erre a kozmikus energiára egy ősi tibeti jelrendszeren keresztül, BEHANGOLÁSSAL történik. Ezzel egy tudatalatti értelmi, érzelmi, fizikai és szellemi tisztulás indul meg. Nyitottság alakul ki bennünk a saját magasabb rendű énünk felé. Fokozódik a természetes tehetség és kreativitás. A növekedés és a változás erőfeszítés nélküli folyamattá válik, ahogy a tudatalatti korlátok, blokkok kezdenek felszabadulni.
A Reiki az emberre a test–lélek–szellem teljességében hat. Egyetemes küldetése az emberiség szellemi szintjének emelése, fejlődésének elősegítése.
 A Reiki nem vallás. Világnézetre való tekintet nélkül működik, hívőknél és ateistáknál egyaránt, nem ellentétes egyetlen vallás vagy felekezet tanításaival sem.
A Reiki a XX. században vált elérhetővé az átlagemberek számára.

Több fajta reiki létezik,én a tradicionális eredeti, Usui Shiki Ryoho beavatásokat kaptam.

Ez egy érdekes történet.A munkahelyemre bejárt egy reikis,és úgy gondolta,hogy kész vagyok a reikire,de én máshogy gondoltam,mert azt sem tudtam mi az. Elintézte,hogy mehetek tanfolyamra,de én bepánikoltam,és még ki is léptem,hogy megszökjek. Valahogy nagyon gyógyítóvá kellett válnom,mert új munkám lett,új iskolába mentem,és ki ült mellettem,mint egy reiki mester. Eleinte hárítottam rendesen,de aztán elmentem a tanfolyamra. Utána már le se lehetett állítani. Szeretek segíteni az embereken.  Jó érzés amikor meggyógyulnak,megoldódnak a gondjaik.

A reikiben nem kell hinni,ez tapasztalati tudomány.
 


A reiki nem tünetszinten gyógyít,hanem az okokat oldja fel.Tehát,ha asztmás vagy,nem az asztmát célozza meg,hanem az okot az asztma kiváltó okát.Ami sok mindenből eredhet, de a reiki megtalálja,és feloldja,és az asztma elmúlik. Mellesleg az asztma elég érdekes betegség,a páciens fuldoklik,nem kap levegőt,vajon kitől fuldoklik? Ki az aki rátelepszik,"szeretetből,féltésből" és még levegőhöz sem engedi jutni?
Segíteni,csak úgy szabad,ha a másik fél kéri,beleegyezését adja. Pl soha nem gyógyítok úgy,ha nem kérik.Nincs jogom,mert akkor semmibe venném a szabad akaratot.Soha nem szabad elvenni a másik embertől azt a jogot,hogy tapasztalatokat éljen meg,még ha az kívülről károsnak is hat. Minden embernek másra van szüksége,és az az igazi szeretet,ha ezt tiszteletben tartom,de ha kérik ott vagyok,és csatornázom a reikit, ez pedig az alázat.
Többször kérdezték,hogy mit csinálok? Erre azt szoktam mondani semmit.:) Hogy lehet elmondani valami olyan csodát amire nekem még szavaim sincsenek.Csak kinyújtom a kezem és áramlik belőle az isteni szeretet,rajtam keresztül,én csak engedem,hogy átáramoljon rajtam.Mint érzés is,felemelő,hát még a hatása. Ha reikizem magam,már csak úgy megszokásból is,átjár a béke,a vidámság,és olyan energikus leszek,hogy nem is birok leállni. Magamhoz tudnám ölelni a világot.:)Néha ez kicsit kellemetlen is,mert a minap is rám jött ez a határtalan jókedv és vigyorogtam,kuncogtam az utcán.Előtte reikiztem.




Személyes tapasztalat; Tökéletesen egészséges vagyok. Szinte sose vagyok beteg,de ha véletlenül megfázom,fél nap alatt elmúlik.
Jobb kezem 20 évig ekcémás volt,az orvosok semmit nem tudtak tenni,azt mondták a bőrgyógyászat gyerek cipőben jár,reikizés hatására nyomtalanul eltűnt.

A reikivel nagyon jól fellehet oldani félelmeket,fóbiákat,ezt magamon is tapasztaltam,és most már a klienseimnél is szívesen alkalmazom. Több évig vergődtem és már nagyon untam,hogy mindenkin tudok segíteni,magamon miért nem,és miért vegetálok?
Nem nagyon bíztam magamban,nem is értem miért,mindegy. Van a reikinek egy technikája amit alkalmaztam,és már pár nap múlva tudtam ki vagyok. Döbbenetes volt,ahogy 180 fokot fordult a véleményem saját magamról. Ami szép az egészben,ahogy megváltoztam azonnal megváltozott a külvilág is. Persze tudtam,hogy így van,de megtapasztalni csodálatos volt.

Most jutott eszembe,hogy gyerekkorom óta télen, ha jött a hó fájt a térdem. Sosem derült ki,hogy miért,mert orvos nem látta,de a térdem megdagadt,égett, és rettenetesen fájt ha 1 percnél tovább be volt hajlítva. Ez elég kellemetlen volt,mert kocsiban,csak hátul tudtam ülni,a lábam az ülésen fektetve. Aztán reikis lettem,és jött a hó,gondoltam kipróbálom mi történik. Ahogy rátettem a kezem a fájdalom elmúlt. Reikiztem párszor, és már azt sem tudom melyik térdem volt. Azóta sosem fájt.
Ezek mindig megerősítenek,hogy a reiki tényleg csodálatos. 


Amit még tudni érdemes a reikiről a gyógyításon kívül.Nagyon jó mesterem volt,mindenre megtanított.Tökéletesen lehet oldani múltbeli sérelmeket,fájdalmakat,karmikus terheket,gyerekkori sérüléseket,itt lelki dolgokra gondolok. Meglehet szüntetni régi nemkívánatos kötöttségeket.Régi párkapcsolatok lenyomatait pl.vagy ha a szülő nagyon rátelepszik a felnőtt gyerekére,ezt is nagyon jól fellehet oldani. Meglehet tisztítani helyiségeket távolba is.A jövőbe is lehet reikit küldeni,állásinterjúra,randira,szülésre,műtét körülményeire, stb. Nagyon hatékony a növényekre,állatokra. Ez színtiszta szeretet. És a szeretet,mint a mesékből is tudjuk:) mindent megold!

Reikivel kezeltem, daganatos betegeket,cukorbetegséget,szívbetegséget, reumát,migrént,csonttörést,sportsérülést,nyakmerevséget,ekcémát, fájdalmat. A lista nem teljes hiszen 11 év tapasztalata áll mögöttem.

A reikiben az a jó, hogy egyáltalán nem kell tudni,hogy mi a probléma,a reiki hatására akkor is elmúlik.
Anyukámat reikiztem karácsonykor,és pár napra rá hívott,hogy rendbe jött a cukra,nem is tudtam,hogy gond van vele. A lábát reikiztem,mert az fájt neki.

Egy nagyon érdekes dolog jutott az eszembe. Volt régen egy tévénk amit,csak úgy tudtunk nézni,ha előtte fél óráig reikiztünk a kisebbik fiammal. Soha nem javult meg teljesen,de aznap bármeddig nézhettük. Ha nem reikiztük,semmit nem csinált.:)



Szólj hozzá. Tedd fel a kérdéseidet.Szívesen válaszolok.

1 megjegyzés:

  1. Szia!Érdeklődnék,hogy ha 15 eve tanultsm Reiki 1-2 es utana nem fogkalkoztam vele...majd most ujra elő venném akkor is műkődik?És kivel tudnám átbeszélni,hofy emlékezzek dolgokra?Köszönöm:Heni

    VálaszTörlés

Érezd jól magad!