Üdvözöllek az oldalamon!

A kulcs a
szeretet frekvencia

2011. május 31., kedd

Siker! :)

Kérj horoszkóp elemzést.:)

Megint egy sikerről számolhatok be,ami annyira boldoggá tesz.:)
A számítógépem,fogta magát és elromlott. Feltöltöttünk rá pár képet,kikapcsolt, és kész. Próbálgattam hátha sikerül életet lehelnem belé,simiztem,udvaroltam neki, bekapcsoltam, de 5 mp múlva kikapcsolt. Gondoltam megnézem a laboromban,hogy mi a baja. Hívtam egy vendégtanácsadót, hogy javítsa meg a gépem. Elmondta, és láttam is, hogy ventilátor hiba van, meg kell húzni a csavarokat. Kijöttem szintemről, szétszedtem a gépet, tényleg mozgott két nagy fekete csavar,de nem tudtam meghúzni, mert fogalmam sincs hogy miért,talán féltem durvulni,mert imádom a gépem,és féltem, hogy kárt teszek benne.   Megint laborszint, nézem,de megint csak a ventilátort láttam, hogy lötyög. Jól van gondoltam, ide igazi szerelő kell, de honnan szedjek szerelőt, úgy hogy olcsón megússzam ezt a dolgot?  Beugrott az exem, hogy talán ö segít. És itt kezdődik az érdekesség, mert írtam neki egy sms.t, a rend kedvéért azért a bátyámnak is írtam.:) ö nem tudott szerelőt. Azonnal visszahívott az exem,hogy tud szerelőt,itt van a szomszédban, és még kapok egy kis protekciót is. Erre begazoltam, hogy ilyen könnyen menne? Mondtam majd holnap. Ma, mivel semmilyen módon nem tudtam megcsinálni a gépem, mondom kéne a szerelő. Annyira simán ment az egész, felhívta,megbeszélte a dolgot, pedig igazából nem is ismerte, csak tudta ki ismeri, és tárt karokkal vártak a gépemmel. A fiam pont itthon volt, úgyhogy fegyverhordozót is kaptam. A lényeg, tényleg a ventilátor volt laza, és amikor fizetni akartam, nem fogadtak el pénzt. A srác nagyon kedves volt,még meg is dicsért hogy milyen tiszta belül a gépem, és amúgy semmi hibát nem talált. Azt mondta bármi gondom van, nyugodtan menjek.  Azt hiszem ez egy jó siker! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érezd jól magad!