Üdvözöllek az oldalamon!

A kulcs a
szeretet frekvencia

2011. június 5., vasárnap

A boldog párkapcsolat 8765432. titka :)

 Kisfiam története.

Amikor valaki igazán szeret, amikor úgy érzed szeretnek, akkor igazán szereted Magadat! Ennyi (itt abba is hagyhatnám). Éppen olyan gondolat suhant át az agyadon, ami jó érzéssel töltött el, és szeretetet éreztél. Tudjuk, hogy ez általában nem állandó, és - gyakrabban, mint szeretnénk - az az érzésünk, hogy jó-jó, szeretem én magam, de ahhoz, hogy boldog párkapcsolatom legyen, meg kell találnom az Igazit, aki elfogad úgy, ahogy vagyok (ez a legnagyobb vágyunk). Saját tapasztalatom szerint - és most maradjunk a párkapcsolatnál - a titok az egyszerűség, és az elengedés. Mit is akarsz valójában? Jujj, azt szeretném, hogy magas/alacsony legyen, legyen kék szeme, nézzen ki úgy mint a nem tudom ki, és egyébként ne legyen kopasz, azokat utálom, ja és, legyen egy háza (mégiscsak, na), és stb (teljesen mindegy). Ezt akarnánk valójában? Nem hiszem. Azt akarjuk, hogy szeressenek és mi is szerethessünk, semmi mást. (Persze be lehet vonzani a fentebb leírtakat - sikerült is, csak közel sem biztos, hogy arra van szükségünk). Számomra a szeretet elfogadás, elengedés, a magamba vetett hit. Én mindössze annyit mondtam magamban egy teljesen hétköznapi szituációban (sétálgatás közben), hogy szeretnék egy olyan szerelmet, aki szeret, akit én is szeretek és a családjaink kölcsönösen szeressenek és elfogadjanak minket. Igen, és még egyet, hogy a kerületben lakjon (akkor még lusta voltam utazgatni). Aztán - mivel egyáltalán nem görcsöltem rá - könnyedén szélnek eresztettem ezt a kérést (akkor még nem gondoltam volna, hogy ez az volt). Ezután néhány nap múlva megismertem a páromat, akivel közel 5 éve élünk boldogan és szeretetben. Nekem így sikerült megtalálnom a boldogságot,
üdv Miki.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érezd jól magad!