Üdvözöllek az oldalamon!

A kulcs a
szeretet frekvencia

2012. február 18., szombat

Mátrixenergetika siker

Ezt a nyúlfarknyi bejegyzést azért írom,hogy nagyobb kedvetek legyen gyakorolni.:))

Szóval mátrixoztam az egyik barátnőmet aki vidéken él,távban.
Évek óta tartó pikkelysömöre volt,amit semmilyen módon nem tudtak meggyógyítani a gyógyszerek,sem a többféle kenőcsök. Mátrixal meggyógyult. Nem azonnal,de 1 hónapja mátrikoztam,és most szólt,hogy bizony ez miattam van,nem tudja mit csináltam,de ő bizony már semmit,mégis eltűnt a testéről minden. Gyönyörű lett a bőre.

Most kaptam emailt,és lehet,hogy mások is félre értik a dolgot. Nem egy hónapig mátrixoztam a barátnőmet,hanem egy párszor,de kb 15 percig ÖSSZESEN :)) komolyan. ebben a 15 percben volt időutazás,meg párhuzamos univerzum,meg nyitott kérdések, ja és csak 1 alkalommal.
Aztán nem foglalkoztam vele többet,gondoltam a morfikus mező teszi a dolgát. Szóval lesz ami lesz. Ettől jó a mátrix,itt nem kell vizualizálni,,meg megerősíteni. Éppen,hogy nem kell csinálni semmit. Ez a lényeg.

Az infarktusos nőt se mátrixoztam azóta. Amúgy webkamerán beszéltem vele,és döbbenet,de egyszerűen semmi baja. Tudjátok,ő Egyiptomban él.
Ott,emlékszem,azért rendesen görcsöltem,mert a barátom anyja,és hát nagyon szerettem volna segíteni. Azóta tudom,semmi görcs,semmi elvárás, lesz ami lesz. Tudjátok.....most játszom egyet,nahhh vajon ebből mi fog kisülni? és lazán,mintha teljesen mindegy lenne,hogy mi fog történni, elengedni a dolgot.. Kit érdekel mi lesz, úgyis csak játszom...És akkor megtörténik a csoda..:)))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érezd jól magad!