Üdvözöllek az oldalamon!

A kulcs a
szeretet frekvencia

2012. február 12., vasárnap

A pénz probléma nem a pénzről szól valójában!




Sziasztok! Én ezt végig kopogtattam. A 40 perces videó nálam 2 órát vett igénybe,mert sokszor megállitottam,hogy a saját hiteimet,gyerekkori emlékeimet,oldjam és elengedjem. Nem volt könnyü,megint szétsírtam az agyam. Ne adjátok fel. Így a mátrix is jobban müködik,mert habár a mátrixal is lehet oldani mindent,és törölni hiteket akár egyszerre,de aki még nem profi benne az nem tudja hol tart,mert a mátrixnál nincs sirás,csak érzed ahogy beindul az energia. Kell valami a bal agyféltekének is,hogy tudja,el van engedve a blokk a korlát. Mátrixal viszont már lehet pénzt varázsolni. Amúgy meg magától is beindul állítólag,de én semmit sem bizok a véletlenre.)))
Sok sikert,és kitartás!!

Judit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érezd jól magad!