Üdvözöllek az oldalamon!

A kulcs a
szeretet frekvencia

2012. október 24., szerda

Tudatosság

Sziasztok!
Nagyon érdekes felismerésben volt részem..néha azt hiszem,hogy már egészen jól csinálom,aztán rádöbbenek,hogy lehet,hogy tudtam a bal agyféltekémmel,de nem építettem be mégsem...nem jött át???
Na,de most megint átjött valami,méghozzá a tudatosságról...
Sokszor szajkóztam én is,hogy az itt és mostban kell élni  bla bla bla....
Aztán bekattant...mi a fenét foglalkozom én a múlttal???
Nincs is múlt,csak a fejemben létezik...!!!!!!!  A kvantumfizikában nincs múlt jelen és jövő...csak az itt és most van...mi lenne,ha hoznék egy határozott döntést,hogy vége,elég volt..mostantól csak a jelenre koncentrálok...Mi a célom? Mi a határozott célom...ami az én célom,és nem másé!!!!
Mi lenne,ha akkor mostantól csak erre koncentrálnék? Mi lenne,ha a fókuszom erre irányítanám?
Mi lenne,ha elhinném,hogy amint rágondolok,már meg is valósult? Hiszen megvalósult,ezt tanítja a kvantumfizika..ezt használjuk a mátrixenergetikában..Mi lenne,ha elhinném?
Tudatosítani kell,már megtörtént ami a célom...Tudatosítom,hogy csak az itt és most van...
Meg kell,hogy jelenjen az életemben,hiszen már meg van...itt és most...
Nem arra gondolok,hogy hát én ezt nem engedhetem meg magamnak,hanem hogy engedhetem meg magamnak? Azonnal más a frekvencia a rezgés...
Ne várj választ,valahonnan megérkezik...
A lényeg,tudatosítsd,nincs múlt,csak jelen..én itt és most jól érzem magam..én itt és most gazdag vagyok...
itt és most boldog párkapcsolatban élek...itt és most kapok ezt vagy azt...én most ajándékokat kapok..bármennyit ehetek,akkor is ? a súlyom. .persze,csak ha ez a vágyad...Csak úgy mellékesen,ha az én súlyom meglódul,amikor észre veszem,azonnal tudatosítom,hogy hóhó megint nem figyeltem,mostantól felgyorsul az emésztésem és pillanatok alatt 53 kg vagyok,mindegy mit eszem és mennyit....pár hét és lötyög a nadrágom..tényleg..
És ha már látod és érzed,hogy igen ez van..akkor érezd a hálát a szeretetet...aztán engedd el az egészet...csak így tudja az Univerzum leszállítani...

A lényeg,hogy sose más vágyait akard megvalósítani,mert nem fog össze jönni..utálni fogod...leszívja az energiádat,és minden egyre rosszabb lesz...nem is értem emberek honnan veszik a bátorságot,hogy ők akarják megmondani,hogy nekünk mi a jó....
A saját célodat tartsd szem előtt...az megemeli a rezgésszinted és megjelenik vágyaid tárgya...
Remélem segítettem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érezd jól magad!