Üdvözöllek az oldalamon!

A kulcs a
szeretet frekvencia

2012. június 29., péntek

Növény kísérlet mátrixal

Sziasztok!

Kísérleteztem egy kicsit,hogy tényleg jól használom e a mátrixenergetikát,vagy csak "véletlen" a sok történés.
Az agykontrollban van a bab kísérlet,innen az ötlet....
Szóval,volt 2 egyforma nagyságú növényem,az egyik kint van az udvaron,süti a nap,és köszöni jól van.))) Vele nem csináltam semmit.
Viszont a másikat behoztam,fel a galériára,ami nem annyira világos,és ide a nap se süt be....ÉS :))
meg két pontoztam...mi lenne,ha gyorsan megnőne....hát érdekes,mert 1 hét alatt,kb 15 cm.rel lehagyta a másikat.ami még érdekes,és csak később vettem észre,hogy nem a fény felé fordult a növényem,hanem felém,ahol ülök a gépnél. Gondolkoztam,most akkor mi van????
Az történhetett....hogy amikor mátrixoztam, ugye az első,hogy lemegyek a szívembe....és elképzeltem azt is,hogy egy vagyok a növénnyel,és nagyon szeretem...
Richard Bartlett is ilyesmit írt a könyvében,hogy valakit kezelt,és szíve minden szeretetével eggyé vált vele,vagy valami ilyesmi..
A szeretet a kulcs,a szeretet...)))) érezni kell,de nagyon...
meg elengedni mindent.))
Gyakoroljatok..szerintem akinek van kedve próbálja ki ezt a növény mátrixozást... bizonyíték.)))
és akkor elhiszed,hogy jó vagy,és tudod te ezt..)))

Szeretettel
Judit

5 megjegyzés:

  1. Szia Judit!
    Örömmel olvasgatom a honlapod,csak gratulálni tudok hozzá.Úgy gondolom,Te is igazi úttörője vagy a Mátrixenergetika népszerűsítésének Magyarországon.Úgy érzem,ez igazán nagyszerű dolog!
    Én csak nemrég olvastam el a Mátrixenergetika és a Csodák Fizikája című könyveket.Rengeteg dolgot megértettem belőle,de rengeteg kérdést is felvetett bennem.A legnagyobb problémám az,hogy nem értem pontosan,mit jelent lemenni és lent lenni a szívembe(n).El tudnád magyarázni ezt nekem?
    Köszönöm!
    Rajmund

    VálaszTörlés
  2. Szia Rajmund!
    Köszi,hogy írtál.)))
    Köszönöm a dicséretet,az mindig jól esik.)))
    Van lejjebb egy beírásom,éppen ebben a témában,hogyan menjünk le a szívünkbe? Ott találsz egy meditációt is,ami segíthet.

    Tényleg lehet,hogy túl van ez spirázva,ez a szívbe menés,vagy nem is jól van megfogalmazva...

    Szerintem, és ez az én véleményem!!!!! az a lényeg,hogy kikapcsolod az agyad,és szívből,szeretetből csinálod amit csinálsz,tehát nem egóból..
    tehát érzed a szeretetet..és nem okoskodsz..bocsi.)) ezt úgy értem,hogy nem akarod kitalálni,hogy most akkor mit kéne csinálni..benne vagy a szeretetbe,és hagyod,hogy jöjjön valami inspiráció..ha jön..ha meg nem úgy is jó..mert a szeretet a mátrix úgyis megcsinálja...
    Amikor azt mondom,hogy lemegyek a szívembe,én érzem a szeretetet..lehet nem így kell,nekem mégis így működik..
    Na jól van...elárulom a nagy titkomat.))
    Én egy olyan valakire gondolok akit nagyon szeretek,és hagyom,hogy az érzés átjárjon,és ezt a szívembe teszem,hagyom szétáradni,és amikor már jó erős,akkor persze nem agyalok semmin,már nem gondolok a személyre aki kiváltotta,csak az érzésre és elkezdek mátrixozni,és tényleg működik ez nekem.
    Szerintem ilyenkor a szeretet rezgésszintjére az Isteni rezgésszintjére kerülök,ahol ugye minden lehetséges.
    Én mindig így csinálom..

    Mivel bátor vagy,és írtál ide,légyszi,ha kipróbálod és sikerül,írd meg azt is.)))
    Szeretettel! Judit

    Ja,itt bal oldalt a Hol mit találsz? "felhőben"
    van a Mátrixenergetika..ha rákattintasz,mind megjelenik..

    VálaszTörlés
  3. Szia Judit!
    Köszönöm,hogy segítettél és hogy elárultad a "titkodat"! :)
    Mindenképp kipróbálom és bármilyen sikerélményem lesz,megosztom veled.
    Rajmund

    VálaszTörlés
  4. Szia Judit!
    Kipróbáltam amit javasoltál.Lementem a szívembe és feltettem néhány nyitott kérdést.Semmi egyebet nem tettetem.Nem volt bennem mély hit,vagy nagy elvárás csak kíváncsiság.Ezután csak vártam,mi fog történni.
    Agykontroll tanfolyamon az tetszett a legjobban,hogy szinte azonnal sikerélményeket adott,de sajnos igazi céljaim nem valósultak meg.Pedig kitartóan próbálkoztam,ráadásul minden "hiányzó láncszemet" ígérő könyvet elolvastam.De egyre csalódottabb lettem,hogy igazán"nagy" sikerélményem nem lett.Így lassan leszoktam a használatáról.
    Így tehát nem csináltam semmit,csak bíztam benne,ha a Mátrixenergetika valóban működik,akkor eredményeinek látványosnak kell lennie,hogy meggyőzzön.
    Egy-két nap múlva elhanyagolt intuícióm hirtelen szárnyakra kapott.Pedig nem mentem a szintemre és nem is tettem ezért semmit.
    Aztán özönleni kezdtek a véletlenek.Olyan dolgok kezdtek történni,amik elgondolkodtattak.Ezután szinte rögtön "véletlenül",kezembe került néhány könyv,amik pontos válaszokat adtak kérdéseimre.
    Továbbra sem értem a Mátrixenergetikát,de ennek ellenére olyan dolgokat tapasztaltam,amiket eddig csak mások Agykontrollos sikertörténeteiben olvastam.
    Néha még afelé hajlok,hogy lehet,hogy ez mind csak véletlen.Néha úgy érzem,ennyi véletlen meghaladja a valószerűséget.
    De a legjobb az,hogy egyik dolog jön a másik után és mind egyre izgalmasabbá,érdekesebbé teszi az életem.
    Köszönöm,hogy segítettél átélni ezeket a tapasztalatokat!
    További szép és izgalmas sikereket kívánok neked!
    Rajmund

    VálaszTörlés
  5. Szia Rajmund!
    Nagyon örülök annak amit írtál,tényleg. Ilyenkor én is mindig szárnyra kapok...))))
    Ha lesz valami konkrét siker,amit szívesen megosztanál,én örülnék neki...
    Én most megint olvasom a csodák fizikáját,mert mindig valami újat fedezek fel benne..és valahogy a csoda is könnyebben jön..
    További sikereket!:))))
    Judit

    VálaszTörlés

Érezd jól magad!