Üdvözöllek az oldalamon!

A kulcs a
szeretet frekvencia

2013. január 24., csütörtök

A teremtés



Üdvözlök mindenkit aki még olvassa a blogomat :)))
Mostanában elég ritkán írok,mert hatalmas változás folyik bennem....
Gondoltam azért megosztok pár gondolatot veletek,hátha hasznát veszitek ebben a hatalmas változásban ami most folyik...

Nagyon sokat gyakorolom a szívben levést,de ott nem csinálok semmit...csak vagyok..
hatalmas érzés...Lemegyek egészen théta,vagy delta szintre,ahol már nem zavarnak a gondolatok,mert egyszerűen nincsenek,hát ez a delta színt,de thétában is már el lehet érni,csak gyakorlás kérdése..
Tehát ráhangolódok a szívemre és vagyok,nem csinálok semmit,illetve figyelek..itt történnek a csodák.
Éppen valakinek meséltem,hogy nagyon érdekes,mert olyan mintha valaki hallgatózna a fejemben és teljesítené a vágyaimat,amire nem is gondolok....,de ő tudja...

Aztán a másik játékom megint az agykontroll,bár sokan lenézik,de nem kéne,mert gyakorlatilag a legtöbb technika ebből meritkezik,csak máshogy nevezik el,meg hozzá tesznek dolgokat...de ugyanaz lényegében.
A hatékonysága is nagyon jó,csak én akkor is a szívemben vagyok amikor az agykontrollt használom,mert a szívtérben nincs polaritás,tehát,ha teremtek valamit,nem teremtem meg az negatív oldalát is...
Na ezt nem tudtuk sokáig, íme a titok :)))
Mindig a szívedből teremts!!!!!!!!!!! a szívtérből....ez nagyon fontos...

A másik dolog,talán tudjátok,de lehet,hogy nem..,mindig jelen időben képzeld el amit szeretnél.
Na ez meg azért fontos,mert ami a fejedben van az lesz a valóságod.
Tulajdonképpen már abban a pillanatban a valóságoddá válik,mert a gondolataiddal a vágyaddal a fejedben lévő képpel létrehoztad...azonnal létezik,és minél jobban hiszel ebben,annál hamarabb megjelenik a fizikai valóságodban...
Viszont,ha a jövőbe teszed,az mindig ott is marad...

Amit még fontosnak tartok elmondani,hogy a mindennel egyek vagyunk mit is jelent...
Ezt ugye a mátrixenergetikában használjuk,de közben meg mindig igaz..
A lényeg, ami a fejemben a szívemben van,amit látok,megkívánok létrehozom..eddig érthető gondolom,
de azt is tudnunk kell,hogy ami a külvilágban van,az is én vagyok..nincs olyan,hogy kint és bent...
Csak én vagyok,és minden más hologram,egy általam létrehozott illúzió...
Ha valaki ezt megérti,tudatossá teszi,onnantól kezdve gyerekjáték a teremtés.
Azért vagyunk a földön,hogy megtanuljunk teremteni,ez a dolgunk..mármint tudatosan teremteni,mert mindig teremtünk,csak tudatlanul...
Azt hisszük a külvilág befolyásol minket,közben éppen fordítva van,mi vagyunk hatással a külvilágra,mert minden belőlem,belőled indul ki...
Mindnyájunknak saját világa van
Tehát nem érdemes sopánkodni,hogy bárki bármit tett velem,veled,mert azt mindig mi tesszük magunkkal..

Aztán még valamire rájöttem,hogy ha magamat gyógyítom,a lelkemet,bármit,azzal az egész világ gyógyul,ha gyógyítom pl. az anyagi helyzetemet vagy a bárkivel való kapcsolatomat,vagy építem az önbecsülésemet,azzal a világnak is jót teszek,mert ahogy én tisztulok,úgy tisztul minden ami létező.
Ha meglátok valamit a külvilágban ami nem tetszik,magamat gyógyítom...
Ha semmi mást nem teszek,csak meditálok,a szívemben vagyok közben persze,már azzal jót teszek..
Ha sokan meditálnak együtt,egy időben,még nagyobb a hatása..

Na aztán még valami,mivel egyek vagyunk,átvesszük egymás gondolatait.
Nem tudjuk,hogy az a félelem,vagy önkorlátozó hiedelem nem is a miénk..illetve lehet eddig nem tudtátok
szóval vizsgáld meg mindig,ha félsz valamitől,vagy úgy érzed nem tudod megtenni,hogy ezt most tényleg én nem tudom megtenni,vagy csak valaki gondolata van a fejemben,mondjuk már 30 éve...tudni fogod..
engedd el,nem a tiéd..küld vissza az univerzumnak,hogy alakítsa át szeretetté..

Nagyon fontos a hit és a hála..Lehet ezzel kellett volna kezdeni annyira fontos..ha mész az utcán és azt mondogatod,hogy köszönöm,köszönöm,köszönöm,minden egyes lépésnél,már azzal is csodákat tudsz elérni
Amúgy ezt a varázslatban olvastam Rhonda Byrne könyvében,de tényleg nagyon hatásos.

Na mára ennyi :) de higgyétek el,ez most rengeteg és nagyon értékes infó...és szívem összes szeretetével adtam át nektek

Judit






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érezd jól magad!