Üdvözöllek az oldalamon!

A kulcs a
szeretet frekvencia

2012. június 10., vasárnap

Pénz varázslás mátrixenergetikával



Ezt a videót most találtam...elég érdekesnek találom,mert bár én nem így tanultam varázsolni,de pont így hadonászok a kezeimmel,néha megsemmisítek dolgokat,néha behúzok a kvantumtérből,és letöltök ezt-azt..beteszek valamit ami éppen eszembe jut. Szóval szerintem,pont így kell a mátrixal játszani.
Egyébként Thomas ezen a videón nekünk varázsol pénzt,jólétet,csodát)))
Olvasd el a kommenteket a videó alatt.
A cc gombbal tudod a magyar feliratot előhalászni..
Van a fiúnak több videója is,elég érdekesek...
Jó szórakozást.)))

Ja,igen,és ha a Google Chromet használod,az automatikusan fordítja a külföldi oldalakat...a videót nem,azt a cc gombbal kell,de azt már írtam....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érezd jól magad!