Üdvözöllek az oldalamon!

A kulcs a
szeretet frekvencia

2012. június 20., szerda

Mátrix siker...

Sziasztok!
Ezt muszáj megosztanom veletek...
Van egy srác akinek 2 és fél éve volt egy motorbalesete,és tolószékben kötött ki.
Nem ismerem a srácot személyesen,mert a balesete után egy kis román faluba került.
Nagyon el volt keseredve,mert fiatal egy tolószékben barátnő és barátok nélkül..
Elkezdtem rajta dolgozni távban persze,és pár hete lett barátnője,hát szerelme...aki ilyennek szereti,de ma, végre felállt,stabilan.
Annyira meghatódtam,majdnem elbőgtem magam.
Tovább dolgozom rajta,és alig várom,hogy találkozzam vele..és megöleljem
Ekkora csodát megélni...
Jó ez a mátrixenergetika..:)))




alig várom Richard tanfolyamát...még több csodát akarok..
aki velem tart kezdjen spórolni,még nincs konkrét infó,de biztosan 100 ezer körüli lesz a tanfolyam,lehet több is,de akkor is menni kell..:))))

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Ez nagyon jó hír!!!!!
    Gratulálok!
    A Richard tanfolyam úgy tudom 150.000.- Ft lesz.

    További sikereket...

    VálaszTörlés
  2. Szia! :) köszi.))
    Szerintem nem lehet annyi,én is olvastam,viszont dollárban 575,az nem 150 ezer...na,majd meglátjuk...
    és jössz? :))

    VálaszTörlés
  3. sőt,ha regisztrálunk akkor,csak 525 dollár. Létezik,hogy euró lenne? De annak más a jele.

    VálaszTörlés
  4. Nem saját ötlet,de megosztom...
    két pontozás. Mi lenne,ha a 36 fokot 20 foknak érezném?

    VálaszTörlés

Érezd jól magad!