Üdvözöllek az oldalamon!

A kulcs a
szeretet frekvencia

2011. február 14., hétfő

Vonzás törvénye

Ez azért kemény dió lesz:)
Kezdjünk bele. Legfontosabb szabály,hogy érezd jól magad! csak ugye hogyan,amikor minden a feje tetején áll?Ezért íródott Esther és Jerry Hicks Kérd és megadatik c.könyve.Nagyon szépen leírják,hogy a negatív érzelmi szintről,hogy lehet pozitívra váltani. Semmiképpen nem egy bakugrással. Azt nem lehet.Itt mindenféle kémiai folyamat is zajlik,tágul a tudat,a testi érzések is
változnak,ehhez idő kell. Létezik egy érzelmi vezérlőrendszer amin szépen fel kell mennünk. Én alulról kezdem,hiszen legtöbben onnan indulunk,ha nem is a legaljáról. Tehát 22.Szorongás,fájdalom,elkeseredettség,kétségbe esés,tehetetlenség. Jaj mi lesz velem? Innen nincs kiút,vége mindennek.
21.Fenyegetettségérzés,bűntudat,az önbecsülés hiánya.Én vagyok a hibás,nekem semmi nem sikerül,biztos elhagy,nem vagyok képes rá.
 20.Irigység Bezzeg a Sárival kedves,velem miért nem? A szomszédnak bezzeg van pénze,jó munkája,nekem miért nincs?
19.Gyűlölet,düh. Ha elhagy,ha kirúgnak,kapjon egy sokkal rosszabbat.
 18.Bosszúvágy. . Hogy törné el a lábát,amiért így viselkedett velem.
17. Harag. Gyűlölöm,utálom,szét tudnám tépni. A szemét.
16. Elbizonytalanodás. Most mi lesz velem?
15. Mások hibáztatása. Ö a hibás,miatta van az egész.
14. Aggodalom. Jaj,hogy másszak ki ebből? Hogy tudom megoldani? Megtartani?
13.Kétség. Nem tudom képes vagyok-e megváltoztatni.
12 Csalódottság. Hagyjatok békén.
11. Legyőzöttség. Pedig annyira szerettem volna,de nincs mit tenni. Én mindent megtettem.
10. Kielégületlenség,bosszankodás,türelmetlenség. Hol van már a megoldás? Miért nem segít senki?
9. Borúlátás.Egyedül nem tudom megoldani,merre induljak?
 8 Unalom. Nincs is kedvem semmihez.
 7. Belenyugvás.Hát,ez van,ezt kell szeretni.
 6. Remény. Másnak sikerült,nekem is sikerülni fog.
5. Derűlátás.Már tudom a megoldást,tudom,hogy képes vagyok megoldani.
4. Örömteli várakozás,hit. Már elindult a megoldás felém. Biztos,hogy sikerül. Hát nem lenne nagyszerű, jól élni? Tudom,hogy megkapom.
3 Lelkesedés. Jaj,de jó,minden szépen alakul. Megteszem,
2. Szenvedély. Hát ez fantasztikus.
1. Boldogság,tudás,magabiztosság,szabadság,szeretet,nagyrabecsülés. Annyira boldog vagyok,én vagyok a nyerő,sikeres vagyok,Imádom a világot!

Tehát tornázd fel magad a boldogságig,a szeretetig. A szeretet a legmagasabb rezgés. Ha a reménynél tartasz az már elég jó,itt már tudod a gondolataidat irányítani. Habár Ábrahám azt mondja,hogy nem kell ellenőriznünk a gondolatainkat,én máshogy gondolom. Ezt az agykontroll gondolat nagytakarításnak hívja. Ha van egy negatív gondolatod, azt mondod,töröl,töröl,és behelyettesíted egy pozitív gondolattal. A vonzás törvényét ugyanis nem érdekli, mire gondolsz,megvalósítja azt,ha sokat gondolsz rá. Azért ez jó hír, nem? Ha magas a rezgésed,mert már eljutottál ide,senki nem tud ártani neked. Ezt én is tapasztaltam. Egyszer régebben volt egy főnöknőm, aki sportot űzött abból,hogy valakire mindig rászállt és öt szidta a kollegáknak. Valahogy nem voltam erre vevő,és nagyon jó időszakot is éltem meg,egyszerűen minden olyan rózsaszínű volt,én ezt így nevezem, amikor minden ok. Érdekes volt,hogy nekem sosem szidott senkit abban az időben,valahogy mindig kimaradtam a szórásból. Nem azért volt,mert kitértem az útjából,ott voltam,de más volt a rezgésem. A rezgés érdekes dolog,erre mondják,hogy a hasonló hasonlót vonz. A szeretet rezgése,nem azonos a panaszkodás rezgésével. Nem tud egyszerre megtörténni. Ha valóban jól érzed magad,csak jó dolog történhet veled. Kirúghatnak az állásodból,hogy egy sokkal jobbat kapj helyette,ahol megbecsülnek,értékelnek,és bőségesen megfizetik a munkád. Elhagyhat a szerelmed,hogy egy hozzád illő lépjen a helyébe,aki valóban szeret,és boldog vagy vele,akiért érdemes haza menni. Észre kell venni,hogy itt már minden érted történik. Ez nem belenyugvás,hanem a biztos tudat,hogy mindenből a legjobbat érdemled. DE tudnod kell,hogy mit is akarsz valójában. Tudnod kell,hogy megérdemled,hogy jár neked,és nem azért mert kiérdemelted,hanem alapból. Születésedtől kezdve jogod van a boldogságra,a jólétre. Ezért kell kilőni a tudatalatti negatív programokat,mert gyerekkorunkban,és aztán is sokat hallottuk a szüleinktől,tanárainktól,hogy hülye vagy fiam,nem viszed semmire,dolgozz keményen,és tűrj el mindent,mert az élet szenvedés. Na ez nem igaz. Ezeket a negatív programokat kell felszámolni. Az élet szép,és könnyű,és annak is kell lennie. Itt most mindenki személyes valóságáról beszélek. Ha bele rúgok egy kőbe,az nekem fáj,tehát az az én személyes tapasztalatom,te hiába látod. Persze sajnálhatsz érte,de az akkor is nekem fog fájni. Majd,ha elég szeretet lesz bennem,kikerülöm a követ,de az is lehet,hogy nem is lesz már ott,vagy arra megyek ahol nincs is kő.
Csűrhetem csavarhatom tovább,de minek már biztos érted a lényeget.
 <font color=red>Gyakorlatban hogy működik?</font> Leírom,én hogy csinálom. Megkeresem,hol vagyok elégedetlen melyik életterülettel. Leírom a szomorú valóságot szépen egymás alá tételesen,aztán mellé írom,hogy mit szeretnék helyette. Akkor dühöngök egy sort,hogy miért nincs még meg,és hogy lehetek ilyen hülye,hogy hagytam ezt,és feltornázom magam addig,hogy már érzem a reményt,hogy lehetséges ez, meg tudom valósítani,megérdemlem Akkor már a jelen helyzetemet is tudom szeretni,megbocsátom magamnak,hogy bántottam magam,és meditálok,mert így kitárul a tudatalatti kapuja.Mély meditatív szinten beazonosítom,hogy mi van aztán hozok egy határozott döntést,hogy ezt én nem akarom,összetöröm,felgyújtom a képet,megsemmisítem. Ilyenkor mindig nagyon megkönnyebbülök. Aztán elképzelem, mit szeretnék,és itt egy darabig elidőzök,beleélem magam,mintha már meglenne. Ezt naponta megteszem,de már csak a célomra koncentrálok. Én képekben gondolkozom,tehát látom magam előtt a végkifejletet. Aztán biztos tudattal vissza térek,és tudom,hogy megvalósul. Hiszek benne,mert tettem érte,és már előre örülök. Itt lép be az álmodozás nálam,keresgélek a neten olyan képeket és az utcán nézem az embereket, akik már elérték ami az én vágyam,és örülök,hogy nekik már meg van,mert tudom,ha nekik sikerült,nekem is sikerül. Aztán történik valami,felhívnak,”véletlenül” odakeveredek a célomhoz,vagy olyan emberekhez akik a célomhoz vezetnek. És megkapom,ha így csinálom,mindig megkapom.  Egy dologra nagyon figyelek,hogy kerülöm a negatív embereket,talán amúgy se kerülnének az utamba,de ismerem magam,ha boldog vagyok azt hiszem más is boldog,és megakarom osztani a boldogságomat olyanokkal akik jobban szeretnék,ha velük szenvednék. A boldogtalan embernek ugyanis mindig csípi a szemét más boldogsága.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érezd jól magad!